ABS parandalon bllokimin e rrotave gjatë frenimeve emergjente ose gjatë frenimeve në rrugë të rrëshqitshme. Asistenti i frenave e mbështet shoferin gjatë frenimeve emergjente duke rritur presionin e frenave. Kjo mund të shkurtëzojë ndjeshëm distancën e frenimit.
MSR (Rregullimi i momentit të frenimit të motorit) vepron kundër tendencës së bllokimit të rrotave të shtytjes gjatë frenimit të automjetit në rrugë të rrëshqitshme.
ASR (Rregullimi i rrëshqitjes së rrotave të shtytjes) parandalon rrëshqitjen e rrotave gjatë nisim dhe përshpejtimit në rrugë të rrëshqitshme.
EDS (Differenciali elektronik i bllokimit) ndihmon gjatë përshpejtimit dhe përballimit të ngritjeve me tërheqje të ulët nën një nga rrotat e shtytjes.
XDS+ (Bllokimi elektronik i boshtit) mbështet shoferin në kthesa të sharp dhe siguron që automjeti të sillet neutralisht gjatë drejtimit dinamik në kthesa. Elektronika e kontrollit simulton në thelb një diferencial të bllokuar për të përmirësuar tërheqjen dhe dinamikën e drejtimit në kthesa. Falë kontrollit të presionit të gomave, shoferi mund të lexojë presionin e gomave në çdo kohë.
HHC (Asistenti i nisim në kodra) i disponueshëm si opsion mbështet shoferin gjatë nisjes së sigurt në ngritje. Sistemi aktivizohet nga një ngritje prej 5 gradësh dhe mundëson një nisje të lehtë dhe të sigurt në kodër pa përdorimin e frenit të dorës. Ai parandalon rrokullisjen mbrapa të automjetit ose ndalimin e motorit.
Teknologjitë e gjelbra
Sistemi start-stop
Ideja e sistemit start-stop është të fikni motorin sa herë që është e panevojshme të vazhdoni të funksiononi. Kjo është arsyeja pse ai është veçanërisht i dobishëm në trafikun e qytetit, sepse ul ndjeshëm konsumin e karburantit.