ŠKODA KODIAQ në vlerësimin e përgjithshëm të sigurisë merr “5-Star” në Euro NCAP

2017-06-07

 

ŠKODA KODIAQ ka arritur vlerësimin maksimal për sigurinë. Programi Europian i Vlerësimit të Makinave të Reja (Euro NCAP) i ka dhënë prodhuesit Çek të SUV-s së madhe, vlerësimin më të lartë të mundshëm të 5 yjeve, duke vërtetuar se ŠKODA KODIAQ ofron mbrojtje optimale për të gjithë pasagjerët. Mbrojtja e njerëzve, për të rriturit dhe fëmijët, mbrojtja e këmbësorëve dhe sistemet e asistencës së sigurisë, të gjitha u vlerësuan në testin Euro NCAP. Pas modeleve ŠKODA OCTAVIA, FABIA, RAPID, CITIGO, YETI dhe SUPERB, KODIAQ është modeli i shtatë i prodhuar nga prodhuesi çek i vendosur për të marrë çmimin maksimal të sigurisë. Vlerësimi me 5 yje reflekton standardin e lartë të sistemeve të sigurisë të zhvilluara nga ŠKODA.

 

"Euro NCAP është një nga testet më të vështira të sigurisë. Prandaj jemi krenar që kemi arritur rezultatin më të mirë ", thotë Christian Strube, anëtar i Bordit të ŠKODA-s për Zhvillim Teknik." ŠKODA KODIAQ ka një listë të gjatë të teknologjive të reja dhe zgjidhjeve të zgjuara për situate të ndryshme gjatë udhëtimit. Ne kemi rritur sigurinë pasive, ndërkohë vetë forma e trupit jep një kontribut të madh në sigurinë e udhëtimit. Përveç kësaj, ne kemi zgjeruar sistemet e avancuara të asistencës në mënyrë që aksidentet të mund të shmangen në një masë edhe më të madhe. "

Euro NCAP dha një vlerësim të shkëlqyer prej 92% për mbrojtjen e udhëtarëve të rritur. Në testin e përplasjes anësore, ŠKODA KODIAQ dëshmoi për një mbrojtje të mirë të të gjitha zonave të prekura të trupit, gjatë një rreziku lëndimi. U vlerësua gjithashtu shkalla e lartë e mbrojtjes për shtyllën e qafës së mitrës në rast të përplasjes së pasme. Euro NCAP në veçanti përmendi funksionimin e mirë të sistemit të frenave emergjente standarde, i cili punon mirë me shpejtësi të ulët - që është tipike kur i japim makinën në qytet - dhe gjithashtu parandalon pothuajse të gjitha goditjet në shpejtësinë e autostradës. Përveç mbrojtjes së udhëtarëve të saj, ŠKODA KODIAQ gjithashtu mbron këmbësorët. Euro NCAP ka dhënë pikë maksimale për mbrojtjen e këmbëve të këmbësorëve që ofrohet nga parakolpi. Vlerësime të mira janë dhënë gjithashtu për mbrojtje të mirë ose adekuate për një pjesë të madhe të zonës së kokës.

Pajisjet e sigurisë të ŠKODA KODIAQ nuk lën asgjë për të dëshiruar. Trupi jashtëzakonisht i ngurtë i makinës me deri në 9 airbags sigurojnë mbrojtje të shkëlqyeshme në rast aksidenti.

Krahas pjesës së pajisjes standarde janë gjithashtu dhe rripat e sigurimit me tendosjeje dhe sistemet ISOFIX për vendosjen e ulëseve të fëmijëve në vendet e pasme. Funksionet gjithashtu përfshijnë aktivizimin automatik të dritave të rrezikut në rast të frenimit emergjent, zhbllokimi automatik i derës dhe aktivizimi i dritave të rrezikut paralajmërues dhe ndërprerja e furnizimit të karburantit në rast të një përplasjeje. Nëse një përplasje është e afërt, sistemi mbrojtës proaktiv i udhëtarëve, Crew Protect Assist mbyll dritaret dhe tavanin e hapur, në rast se ka, dhe tendos rripat e sigurimit. Pas një aksidenti, Brake Multi-Collision pengon makinën që të vazhdojë të udhëtojë në një mënyrë të pakontrolluar.

Përveç kësaj, ŠKODA KODIAQ është e pajisur me kamera të shumta, si dhe sisteme radaresh dhe sensoresh. Funksioni Front Assist, duke përfshirë Brake Emergjencë të Qytetit dhe Monitorin e këmbësorëve, ndihmon në parandalimin e aksidenteve që përfshijnë këmbësorët. Katër kamerat e sistemit Area View tregojnë se çfarë po ndodh në zonën që ndodhet përreth SUV-s. Asistenca për manovra dhe Rear Traffic Alert system ofrojnë asistencë të menjëhershme, kur shikimi është i kufizuar dhe paralajmëron për rreziqe të fshehura.

Me Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Detect Blind Spot, Assist Emergency, Assist Traffic Jam dhe Traffic Sign Recognition, ŠKODA ofron akoma më tepër asistencë për sigurinë e udhëtimit. Driver Alert nuk bën përjashtim. Sistemi i zbulimit të lodhjes monitoron sjelljen e shoferit dhe paralajmëron nëse zbulon lodhje.

Euro NCAP është një shoqatë e ministrive evropiane të transportit, klubeve të automobilave dhe federatave të sigurimeve me bazë në Belgjikë. Kryen teste të rrëzimit të modeleve më të fundit të makinave dhe pastaj normon sigurinë e makinës bazuar në sistemet e sigurisë në dispozicion. Euro NCAP u themelua në vitin 1997. Gjatë periudhës fillestare, shoqata vlerësoi vetëm testet e rrëzimit. Tani vlerësimi i sistemeve të sigurisë bën një vlerësimin të përgjithshëm.